Sterownik STAG 400 DPI
STAG 400 DPI jako jedyny sterownik na rynku doskonale współpracuje z technologią bezpośredniego wtrysku benzyny, stosowaną coraz powszechniej w nowoczesnych silnikach benzynowych. Dzięki temu użytkowanie samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem staje się bardziej ekonomiczne i ekologiczne.
Zalety sterownika STAG 400 DPI
- precyzyjne dawkowanie gazu w całym zakresie obrotów przy minimalnym poborze benzyny,
- utrzymanie kluczowych parametrów pracy silnika jak przy pełnym zasilaniu benzyną,
- innowacyjny sposób dawkowania gazu zapewniający stabilną pracę silnika,
- automatyczne, niewyczuwalne przejście na zasilanie gazowe.
schemat podłączenia oraz kalibracja podobne jak w pozostałych sterownikach STAG, - zastosowanie nowych narzędzi umożliwiających szybką kalibrację,
- niezwykła precyzja autokalibracji,
- wbudowany adapter OBD II/EOBD,
- rozbudowany system autodiagnozy,
- zintegrowany emulator ciśnienia benzyny,
- mapa graficzna 3D,
- obsługa dotrysków,
- odczytywanie korekcji ECU,
- podgląd parametrów pracy na oscyloskopie,
- przejrzysty program do kalibracji.
Komunikacja z OBD II/EOBD
Sterownik posiada zintegrowany adapter umożliwiający komunikację z komputerem benzynowym poprzez protokoły OBD II/EOBD:
- ISO-15765
- ISO-14230
- ISO-9141
Komfort i wygoda użytkowania
Zastosowanie STAG 400 DPI zapewnia komfortową, dynamiczną i ekonomiczną jazdę w pełnym zakresie parametrów, gwarantowanych przez producenta samochodu.
Instalacja wyposażona w sterownik STAG 400 DPI jest perfekcyjnie wyregulowana a ingerencja serwisu wymagana jest tylko przy okresowych przeglądach instalacji gazowej.
Oszczędność i bezpieczeństwo
STAG 400 DPI jest całkowicie bezpieczny dla silnika, gwarantuje ochronę wtryskiwaczy benzynowych co zostało potwierdzone w długodystansowych testach drogowych przeprowadzonych przez laboratorium Badań i Certyfikacji.
Na podstawie długodystansowych testów, określono również średnie spalanie LPG i benzyny dla konkretnych modeli aut. Wyniki testów wskazują, że STAG 400DPI zapewnia doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Zużycie LPG jest około 20% wyższe od aktualnego wskazania komputera benzynowego, natomiast uśredniona wartość zużycia benzyny wynosi około 0,5l na cylinder / 100 km. Należy przy tym pamiętać, że są to wartości orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od marki samochodu, stanu technicznego pojazdu, jakości paliw, kodu silnika, miejsca i stylu jazdy i innych warunków eksploatacji.
Serwis online to usługa stworzona z myślą o klientach zagranicznych. Wystarczy zakupić u nas przewód USB którym podłączysz samochód do swojego komputera. Za pośrednictwem internetu nasi fachowcy dokonają okresowego przeglądu lub w razie potrzeby zdiagnozują i naprawią usterkę. Dzięki temu systemowi będziesz mógł zaoszczędzić samodzielnie wymieniając filtr według naszychi nstrukcji.